rebeckaoskarsson

Alla Hjärtans Dag.

Kategori: Allmänt

Nu är denna dagen här igen. Alla hjärtans dag. Och det är nog väldigt delade tankar bland folk om vad man tycker om denna dag. Själv tycker jag den är mysig, det är kärlek in the air, men samtidigt så vet jag att de som kanske inte har någon nära att dela sin kärlek med tycker den är helt onödig, och jobbig. 
Jag kommer ihåg när vi gick i mellan/högstadiet, och man kunde köpa rosor i cafeterian till någon speciell, och man fick skriva ett meddelande på en röd hjärtformad lapp. haha, och de SÖG när typ halva klassen fick en ros, och man själv satt där utan. Tufft liv man hade ;) 
 
Jaja, va ska det då bli av denna dag?
Tänkte gå upp kl. 9 idag, as always, men jag har såna himla problem med att gå UPP! De funkar inte haha. 
Så ja vakna halv 11, helt ok det också faktiskt. Så nu sitter jag å bloggar samtidigt som jag käkar frukost ; 
 
Kvarg + Strawberry Funlight, cornflakes kiwi & cocos. Knäckemackor + skinka, och grönt te ! MUMS!
 
Ska än så länge inte göra nått speciellt idag, har fortfarande träningsvärk i benen + att det kom tillbaka mer idag då jag & Martina va på MRL igår (Mage, Rumpa, Lår), så jag tror inte det blir gym idag, men kanske en gödig långpromenad?! Yeye, vi hörs! KramizZzZz haha.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: