rebeckaoskarsson

Översikt.

Kategori: Allmänt

Idag har jag vart på promenad med Marcus & Linda, gott men svinkallt! usch, tur att man har kläääder!
Sen har vi inte gjort något alls idag jag & marcus, eller jo, jag började läsa en bok faktiskt, "Oönskat liv" heter den, av Francine Rivers, asså hon skriver såååå otroligt bra ! Hon har även skrivit kärlek som befriar, och den är den bästa boken jag någonsin läst! Får du chansen så LÄS! Så det ska bli intressant att se om denna bok är lika bra. (troligtvis!!) 
 
Jag & Ewe va ju på gymmet sent igårkväll och kände att det var himla najs, då där inte var alls mycket folk. Så vi bestämde oss att dra dit samma tid ikväll, fick även med oss Marcus & Martina. Köttade 3 km (205? kcal), på bandet, å sen blev det armar + mage. Göttkött ! Jag älskar verkligen att man blir helt död efteråt, man blir död i kroppen, men huvudet är aspiggt! Sjukt bra ;)  Här är lite av världens godaste mat som jag käkat idag, (min kompis har sagt att det blir  mycket roligare att läsa en blogg när det är bilder i, och jag är beredd att hålla med, så här kommer lite pics) ;
 
breakfast, Kvarg+VarmaHalloon, kokos, mandel & björnbär. Sen skinkknäckebröd med keso, och till dricka Grönt Thé. Yummy!
 
Innan vi gick ut på promenad så kände jag hungern komma, så då blev det en jordgubb/banan smoothie, Helt enkelt med bara vatten, en banan, och en näve frysta jordgubbar! RIktigt goott och fräsht!
 
TIll kvällsmaten knäckte vi en kokosnöt och smaska i oss kokos! Eller? Den var nog lite gammal, inte lika god som vanligt, så vi slängde det mesta :/ bättre lycka next time hihi. 
 
Yes, nu ska jag och mannen kolla på Vänner innan vi somnar. Finns det nått bättre ?? 
Pusselipuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: