rebeckaoskarsson

diet or not.

Kategori: Allmänt

Så fort man börjar träna, och äta NYTTIGT, så tror folk att man går på "diet". Det är inte ens konstigt att man går på diet, och jag blamear inte dom som frågar, men det är väl egentligen rätt sjukt att folk tar det mer för givet att man går på någon slags fejk diet ( som ändå aldrig håller i längden ), än att man ändrat om sin kost, sin livsstil för att få ut mer. 
 
Tycker det är lite konstigt. Men jag har själv vart sån också. och att någon skulle börja käka nyttigt på heltid har nog aldrig ens funnits som en tanke i mitt huvud. Men nu är det ju det som har hänt mig, haha, nyttigt liv, träning, allt sånt som jag ALDRIG trodde att jag skulle göra, for real! Men det är så gött. Man mår verkligen bättre. Och det är kul att exprimentera med nya sorters mat och ingridienser. Bara att få käka kiwi, denna fantastiska frukt, varje dag är en gåva haha! flum. vet inte vart jag vill komma med detta inlägg. elelr jo, dehär är miitt råd:
 
så är det !! 
 
Nu ska jag sova. nattinatti. 

Kommentarer

  • Jenny O säger:

    Heeejjj bekkabuuus!!

    Håller me dej du alla tror så och ibland för mycke när man ändrar saker å ting, men jag tror det är mest för människor omkring en kan bli lite oroliga.

    Det är ju en ganska hårfin linje mellan att vara hälsosam och nyttig och besatthet...jag har själv vart på fel sida om linjen och det jagar mig än idag....när man kan få dåligt samvete av att skippa träna en dag eller mår dåligt av en kaka.
    det kan hända så lätt och det är nog därför många undrar eller kan va oroliga skulle ja tro fina du :)

    Men jag tycker du e toppen och det ser riktigt gott ut allt du lägger upp bilder på ;) bara håll dig på rätt sida "linjen" fina du, hamna inte där jag var en gång <3

    kärlek till dej, saknar dejjj!! <3

    2013-03-10 | 10:28:02

Kommentera inlägget här: