rebeckaoskarsson

Day no.1

Kategori: Allmänt

Yes, som ja skrev tidigare; nu är det träning som gäller !! 
Var på Nordic Wellness förut, (ja kmr förkorta det till NW!!), och började med att värma upp 10 mincrosstrainern. Tycker det är gött då man blir uppvärmd i hela kroppen. Sen hade jag bestämt mig för att träna överkroppen idag, dvs, Mage Axlar Rygg typ. Har aldrig använt sådana maskiner innan (eftersom jag aldrig gymat !) haha, men det gick bra. vi va några tjejer som var där ifölje, så då känner man sig inte lika lost när man ska försöka förstå sig på hur man gör. 
 
Sjukt gött iallafall, sen drog jag med Linda hem & käkade. Det blev ägg, bacon & lite pasta samt en mkt mkt nyttig smoothie. Smoothie är la livet eller? Så sjukt GÖTT & nyttigt !!
 
Tänkte lägga ut lite matbilder som sagt, och här är en bild på min sjukt goa kvällsmat:
- Kvarg med funlight strawberry
- Kellogs K special 
- Blåbär
- Varma Hallon
- Kokos
- Lätt Vaniljyoghurt. 
 
& självklart grönt thé !
 
 
Nu är det läggdax !!!
Hörs förhoppningsvis imorgon igen !!! Då tänker jag lägga ut ett träningschema som jag ska försöka hålla framöver.
 
Sov så gott !
Kram
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: