rebeckaoskarsson

Slappisdagar.

Kategori: Allmänt

Yeah. Igår (fredag) och idag (lördag) så ska ja inte träna. Igår var vilodagen, och idag var "skyllpåattträningsklädernaliggeritvätten"-dag. + att jag inte vill, eller orkar. Så idag blir det nog bara en promenad. Man måste få slappa ibland oxå ;) 
 
Anyway så gjorde jag en masa goo frulle imorse :
 
De va Smoothie, gjord på Vatten, En Halv Banan, och Jordgubbar. SÅ enkelt, och riktigt gott.
Sen blev det bara massa frukt till. Gott, men kanske skulle käkat lite mer "fast" föda typ, macka eller nått. Jaaaaja.
 
Nu ska jag ner i garaget och pilla. Är ju heelt galen i loppisgrejer, och igår var jag i garaget i typ 5 timmar  !! helt insane. Men ja fick mycket gjort. Slipade och måla ett gammalt fönster som jag hittat på loppis för 90:-, skala av en gren samt betsa den, som jag ska använda som klädhängare. Kommer nog visa bild later  ;) Sen målade jag ett nattduksbord som jag köpte för typ 1 1/2 år sedan för 60;- på myrorna i Örebro. Jättefin är den, sjukt bra pris. Ja visar pics later. 
 
Ha en fantastisk dag !
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: