rebeckaoskarsson

Yeay. Bra dag.H

Kategori: Allmänt

Idag har jag vart ambitiös faktiskt. Gick upp typ lite innan 10, sjukt bra jobbat av mig ! Käkade frukost och ringde lite samtal ang. jobb. kändes gott att finally ta tag i de. Sen gick jag på möte för vikariepoolen i Göteborg, ska skriva in mig där så jag kan jobba lite extra då och då. Alltid bra med extrainkomster ! yeay.
 
Sen fyller min fina kusin Hanna år idag, så efter mötet i stan åkte jag hem till henne(s, mamma) och hade kalas. Mysigt va de !!! Sen begav jag mig av till Emma, vår ungdomsledare, där vi hade bönegrupp med några av de yngre tjejrna, SÅ goa människor ! riktigt glad att jag valde å vara ledare, va skit nervös/osäker i början men nu känns det riktigt gött !!! Direkt efter bönegruppen åkte jag å Ewe till gymmet, kom dit 21.30, sjuuuukt gött att träna så sent, dels va det inte en kotte där, och sen kunde man göra vad man ville, allt va ledigt! wohow, så det tänker ja verkligen göra oftare !!! Sprang 4 km på 30 min, för mig är det väldit bra ! Men ja lär väl kunna klara bättre framöver.
 
Just nu känns det som att allt bara står still, jag tränar ( och fuskar!!), och ingenting händer, men å andra sidan har jag bara vart igång i 2 veckor, inne på 3:e, och ja menar, det är väl jättebra egentligen att jag överhuvudtaget fortsätter gymma och käka nyttigt! jaowjaow, de går väl alltid upp & ner ;) 
 
Här är jag & ewe @ the gym :
såååå snygga !!
Och här är ett bevis haha på att jag sprang 4 km ;) 
 
Nu ska jag sova, lyckades ju få lite kontroll över min sömn inatt, så får väl se om jag klarar det denna natten! Hope so. 
Hörs imorn bloggen ^^ Puss
 

Kommentarer

  • Eivor säger:

    Hej. Såg idag att du kommenterat min Bellmanservis. Roligt att du har en kanna, jag letar alltid på loppisar efter den men har inte hittat nån än men hoppas alltid! Jag vet bara att servisen är från 50-talet och att ibland finns det någon del på tradera men tror inte att servisen är så vanlig.

    2013-02-28 | 00:42:47
    Bloggadress: http://eivansskaparlust.blogspot.com

Kommentera inlägget här: