rebeckaoskarsson

Back on track again.

Kategori: Allmänt

Yes. Fredag, Lördag, Söndag. 3 dagar irad var jag utan träning och kände direkt att jag började bli en slappröv. Man måste verkligen ta tag i att träna, märkte verkligen att jag blev grinigare, tröttare osv. 
 
Nu har jag vart och gymmat två veckor irad, alltså sen jag fixade gymkort, och det är sjuuukt bra gjort av mig, som bara vart på gymmet 2 ggr i mitt liv innan. Så även om jag hade 3 dagar som jag slappade sönder så är det ändå mer väl än godkänt av mig ;)
 
I övrigt har jag vart å gymmat idag, sprang 2 km på bandet, sen körde jag 10 min på crosstrainern + att jag tränade magen. Vi "hittade" magmaskinerna nu i veckan, jag och tjejerna, haha, så nu ska vi använda dem så flitigt vi bara kan ;) Tycker det är lite småjobbigt att köra på maskinerna när man inte riktigt vet hur dom fungerar, men jag hoppas att jag gör någorlunda rätt (känns ju så..) men kommer nog ta en instruktionsrunda som ingår i gymkortet snart. så man får klart för sig hur saker & ting fungerar ;) 
 
Sen har jag även vart på intervju hos Plantagen idag. Det var jag och 30 andra där som blev intervjuade på 5 min/var . Så man kan ju bara hoppas att jag fick fram vem jag är och vad jag vill, så att dom väljer mig, för det hade vart riktigt kul att jobba där. Rolig affär med både blommor, växter och inredning, en blandning av mina intressen (mest inredningen!) hihi. Dom skulle höra av sig om 2-3 veckor så vi håller tummarna! :D
 
 
jaja, Jag Linda Ewe & Martina ska gå på Cxworx imorgon, har aldrig vart på det så det skall bli spännande. Hoppas man inte ser alldeles för mongo ut, nybörjare som man är ;)! Så nu e de läggdax.
Gonatt, PUSS !
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: