rebeckaoskarsson

Update

Kategori: Allmänt

Nu va det ett tag sedan ja skrev, men det betyder bara att jag har haft fullt upp med annat ;)
Har tränat masa senaste veckorna, och det känns SÅ bra, trodde faktiskt att jag skulle tröttna på att gå till gymmet men icke, man får typ en kick ;) Härromdan sprang/pw jag på bandet i 35 min, klarade 5 km :D SÅåå nöjd, trodde aldrig jag skulle klara det, men det gjorde jag. Yeay! Framsteg. 
 
Sen var jag och Marcus på ullared härromdan, och köpte massa jordgubbar, 7:- paketen, haha SÅ gott. 
 
Visst blir man sugen? ;) Resten tog vi till frukosten den andra dan, tillsammans med kiwi och vindruvor.
 
Jag längtar så otrligt mycket till sommaren nu, då man kan köpa / plocka jordgubbar närsomhelst. Och blåbär/hallon/björnbär å massa annat gott, sommaren är livet !!! 
 
Testade btw på att göra en "nyttig" kladdkaka som jag hittat recept på från instagram, dock smakade den INTE kladdkaka, inte ens i närheten, den gick givetvis ner, men mina vänner dog typ, dom tog bara en tugga haha. Men kolla, visst SER den god ut? Men allt är ju inte guld som glimmar ;)
 
 
hihi. weill, imorgon blir det gymmet med Linda & Martina. Ska gå dit "tidigt" runt 10 tiden tänkte vi, är förhoppningsvis inte så mkt folk där då. Det är goast då tycker jag. :) Har btw även testat på ett nytt pass, Cxworx heter de, sjukt kul å JOBBIGT, men bra! Tränar sjukt mycket mage, ben och armar. I like, så ett sådant pass är bokat på tisdag! hihi. 
 
Nu ska ja mysa ner mig i sängen å kolla på lost tror jag. Ha en bra kväll. 
PUss

Kommentarer

  • Martina säger:

    10, yes då vet jag! <3 godnatt

    2013-03-03 | 23:26:56

Kommentera inlägget här: