rebeckaoskarsson

Dag nr. 2

Kategori: Allmänt

Hej !
 
Idag ställde jag kl på 8.30 - 9.00 -9.20 och gick upp 10.30. Jag är såååååååååå kass på att gå upp på morgonen. Kommer nog lägga mobilen på andra sidan rummet så man MÅSTE gå upp för att släcka av den!
 
Nåväl, gick ner & gjorde frukost till mig och bror. Testade på nått helt nytt idag, nämligen bananpannkaka, eller plättar som det blev för min del. SJUKT GOTT! och sååååååå enkelt att göra! Det enda du behöver är 1 Ägg & en halv banan! Sen steker du dem antingen som en hel pannkaka eller i ett plättjärn. mumsfillibabba säger jag ! 
 
 
Riktigt värt att testa tycker jag :) !!
Det är så kul när man får nya tips om vad man kan käka, jag har iprincip bara käkat cornflakes & mjölk/yoghurt till frukost i hela mitt liv så det blir så roligt när man får nya tips ! Så har ni nått får ni gärna dela med er !!!!
 
Idag har jag en dag off från träningen. Himla härligt , fast ändå vill jag inget annat än att gå å träna nu. haha sååååååååå stört att jag ens säger de! 
 
Har iallafall tänk ut ett schema jag ska försöka hålla framöver, får väl se hur det går:
 
Måndag: Crosstraina 30-45 min (beroende på hur mkt jag orkar nu i början, klenis!!)
Tisdag: Ledig + Hantlar hemma.
Onsdag: Crosstraina 30 min + Rygg, Mage, Axlar, Armar. Överdelen helt enkelt!
Torsdag: Zumba
Fredag: LEDIG
Lördag: Crosstraina 30 min + Kroppens nederdelar. Ben, Vader, Lår, roooooompa ! 
Söndag: Promenera.
 
Nuuuuuuu är det så att jag är helt nybörjare på dettahär, så om någon kunnig människa läser detta och tycker det ser helt vansinnigt ut så kan man ju höra av sig ;) Jag vet att man inte ska träna samma muskler inom 48 timmar typ, så det går lite på varandra med detta schema men ändå. vi testar & ser :) 
 
Nu ska ja städa mitt rum & bara ha de gött !! 
Ha en fantastisk kväll så hörs vi. (Kanske skriver lite senare med...)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: