rebeckaoskarsson

Frukostlover

Kategori: Allmänt

Jag har kommit fram till att jag älskar frukostar, och jag älskar att lägga upp maten FINT, det blir så mycket roligare att äta då (på nått konstigt sätt!) haha, så idag blev det favoriten, BANANPANNKAKA! Det är såå himla gott och så enkelt att göra, och NYTTIGT. En pannkaka (Eller typ 5-6 plättar) kräver 1/2 mosad banan ihopvispat med Ett ägg! Sen är de bara att steka. Erkänn enkelt? Idag slingra jag över lite rinnande honung också, för att lyxa till de lite ;) Men sjukt gott annars oxå! 
 
Ofta man inte blir sugen ? 
 
Jag älskar som sagt frukostar och det är nog därför mina bilder typ bara är på just frukostar ;) Hoppas ni står ut med det! Ska försöka bli bättre på att lägga upp lunch/middags bilder också. Så ni kan bli inspirerade ! Yeay. 
 
Igår var jag och skrev in mig på Matte B och Natur B kurserna, om jag ska läsa vidare på högskola (typ vilken inriktining som helst) så måste jag ha läst matte B, och sen är jag sugen på att läsa just sjuksköterska, och då måste man ha läst Natur B också, så det kommer jag kämpa med från och med den 18 Mars, fram tills i september ! (kommer söka till ssk:a till våren är tanken !) Så det är skönt att finally få tummen uuur!
 
Sen har jag äntligen fått in en fot på ett jobb, Ringde ett boende här i frölunda igår och frågade ifall de behövde vikarier, och det behövde dom !!!!!! Så idag var jag där och kollade läget, och ska börja gå brevid onsdag torsdag nästa vecka! SÅ KUL :D Hoppas verkligen att jag kommer trivas, och tycka att det är kul! 
Skönt att äntligen få ett jobb :) 
 
Ta hand om er ! KRAM
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: